هوشمندسازی مدرسه وفناوری اطلاعات

هوشمندسازی مدرسه وفناوری اطلاعات


 

برد هوشمند ای برد EBoard InterActive Board

برد هوشمند ای برد یکی از محصولات کمک آموزشی مدرن و البته اقتصادی است که مورد توجه بسیاری از مراکز آموزشی و به ویژه مدارس (جهت پروژه های هوشمند سازی مدارس) قرار گرفته است. این برد در سایز 85 اینچ ارائه شده و امکان نصب به دیوار و یا استفاده از پایه ایستاده (انتخابی) را دارد. وایت برد هوشمند ای برد متشکل از یک مجموعه ی سخت افزاری (سطح برد هوشمند) و یک بسته نرم افزاری کمک آموزشی پیشرفته می باشد.
پس از اتصال ای برد به کامپیوتر و انعکاس تصویر کامپیوتر بر روی برد، سطح برد هوشمند شده و کاربر می تواند با استفاده از قلمهای مغناطیسی مخصوص، عملیات مختلف آموزشی و کامپیوتری را بر روی برد هوشمند انجام دهد. عملیاتی نظیر کلیک ماوس، نوشتن و ترسیم انواع خطوط و اشکال.
 
 
برد هوشمند تی برد TBoard InterActive Board

این برد هوشمند به دلیل قیمت اقتصادی، بسیار مورد استقبال  مراکز آموزشی و مدارس (جهت اجرای طرح هوشمند سازی) قرار گرفته است. TBoard در ابعاد 78 و 82 اینچ به همراه برکت نصب روی دیوار ارائه می گردد.
وایت برد هوشمند تی برد نیز مانند سایر بردهای رایج، تلفیقی از
سخت افزار و نرم افزار آموزشی است. سطح این برد هوشمند حساس به تماس دست بوده و کاربران می توانند با فشار دست و یا قلمهای مخصوص برد، عمل کلیک، نوشتن متن، رسم خطوط و اشکال و ... را بر روی سطح وایتبرد انجام داذ. 
استفاده و کاربری نرم افزار تی برد بسیار ساده بوده و تمام کسانی که با کامپیوتر آشنایی دارند می توانند به سهولت از این برد هوشمند استفاده نموده و مطالب مورد نظر خود را در کامپیوتر متصل به آن ذخیره نمایند.
مدت زمان پاسخگویی دستگاه به تماس دست زمانی معادل 8 میلی ثانیه بوده سطح خاص برد به گونه ای طراحی شده که هم در کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور (که بر روی آن منعکس می شود) تاثیر مثبت داشته و هم در مقابل ضربه از مقاومت بالاتری برخوردارند.
 
برد هوشمند اف تی برد FT Board InterActive Board

برد هوشمند اف تی برد FT Board  نیز یکی از وایت بردهای هوشمند قدرتمند محصول کمپانی رویال است. یکی از مهمترین ویژگیهای آن امکان استفاده دو کاربر به طور همزمان بر روی سطح برد و امکان ارتباط وایرلس با کامپیوتر می باشد و همین امر برد هوشمند اف تی برد را جهت استفاده در کلاسهای هوشمند و طرح هوشمند سازی مدارس متمایز نموده است. در این حالت دو کاربر ( دو دانش آموز) می توانند با انگشت دست یا قلمهای مخصوص به صورت همزمان اعمالی نظیر کلیک، ترسیم اشکال و نوشتن را انجام دهند.
برد هوشمند اف تی برد از پورت USB جهت اتصال به کامپیوتر استفاده می کند و مجهز به ویژگی Plug & Play می باشد. علاوه بر کلاسهای هوشمند،در اتاقهای جلسات، کنفرانس و سمینار نیز از این وایت برد هوشمند می توان بهره برد.
نرم افزار قوی و کاربردی برد هوشمند FT Board یک فضای کاربری ساده را برای مصرف کنندگان فراهم نموده است. امکان کلیک با تماس دست، نگارش، ترسیم خطوط و اشکال و جداول، جابجایی اشکال و ذخیره سازی این ترسیمات و تغییرات از ویژگیهای نرم افزار این وایت برد هوشمند می باشد.
 
برد هوشمند میوا  Meva Board

این وایت برد هوشمند نیز مانند سایر بردها امکانات و ظرفیتهای ویژه کمک آموزشی برای کلاس های هوشمند و اتاقهای کنفرانس و جلسات فراهم می کند. از ویژگیهای برد هوشمند میوا، نرم آفزار فارسی و امکان استفاده همزمان چهار کاربر می باشد.
نصب درایور این وایت برد هوشمند بسیار ساده بوده و پس از انعکاس تصویر ویدئو پروژکتور بر روی آن و اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB، برد به تماس دست حساس می شود. برد میوا در سایز 77 اینچ ارائه می گردد.
 
 
 
وایت برد هوشمند کلاسوس
 (Clasus Interactive Boards) 

همانطور که گفته شد وایت برد هوشمند ، سیستم کمک آموزشی نوینی ست که پس از اتصال به کامپیوتر و انعکاس تصویر همان کامپیوتر بر روی برد هوشمند ، امکانات جالب توجه و ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد .  در این حالت کاربر می تواند در کنار وایت برد هوشمند قرار گیرد و با استفاده از قلم الکترونیکی ، عملیات رایج در ویندوز را روی سطح برد اجرا نماید .
وایت برد هوشمند کلاسوس یکی از کارا ترین بردهای هوشمند است که سطح 78 اینچی آن به تماس قلم حساس بوده و کاربر می تواند از طریق نرم افزار بسیار حرفـــــــــــه ای آن (A-migo) به امکانات کمک آموزشی فوق العاده ای دسترسی پیدا کند . 
برد کلاسوس به دو صورت ارائه می شود : 

1- پکیج کامل وایت برد هوشمند به انضمام ویدئو پروژکتور با لنز واید ،پایه ، بازوی نصب دیتا پروژکتور ، قلم های الکترونیکی و کابل رابط USB\Serial

2-برد هوشمند و پایه ایستاده ، قلم های الکترونیکی و کابل رابط USB\Serial

 

Smart Board چیست ؟


Smart Board یا وایت برد هوشمند ابزاری کمک آموزشی است که با قرار گرفتن در کنار یک دستگاه ویدئو پروژکتور ، امکانات آموزشی منحصر به فردی در اختیار کاربر قرار می دهد . این سیستم پیشرفته با قابلیتهای ویژه نرم افزار خود به همراه خاصیت سخت افزاری حساسیت به تماس دست ، موجبات افزایش چشمگیر سطح کیفی آموزش و سمینارها را فراهم نموده است .
زمانیکه تصویر  کامپیوتر به واسطه یک دستگاه ویدئو پروژکتور بر روی این برد منعکس می شود ، کاربر می تواند در کنار وایت برد و بدون نیاز به حضور در کنار کامپیوتر ، جلسه خود را برگزار نموده و از امکانات برد استفاده مطلوب نماید . (کلیه عملیات نرم افزاری مربوط به کامپیوتر از روی برد با تماس دست قابل اجراست .)
 
قابلیتها و امکانات Smart Board :

حساس به تماس دست (انجام کلیه عملیات در ویندوز و سایر نرم افزارها با تماس دست)
امکان ایجاد صفحات کاری نامحدود و عدم نیاز به پاک کردن صفحه پر شده
مجهز به چهار قلم مجازی (با قابلیت تعریف رنگ) جهت اضافه نمودن توضیحات به تصاویر و فایلها
امکان تایپ با کیبورد مجازی روی سطح برد
دارای نرم افزار OCR و قابلیت تبدیل دست نوشته های لاتین به فونت های ویندوز
امکان ذخیره فایلهای ایجاد شده به فرمتهای JPEG ، PDF ، HTML و POWER POINT
قابلیت ساخت فیلم ویدئویی از کلیه مراحل کاری استاد بر روی برد با فرمت AVI
مجهز به گالری تصاویر و فایلهای فلش جهت استفاده در آموزش و جلسات مختلف با قابلیت افزایش توسط کاربر

 


انگشتر عقیق سفارشی مردانه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: خشایار افلاکی ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , isfahan-it.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com